Müşteri Odaklılık

Amaç :
Programının amacı  bölge koordinatörleri ile satış kadroları başta olmak üzere, iç ve dış müşterilere hizmet veren çalışanların;

o    “Müşteri kimdi?” konusunda farkındalık sağlamak,
o    Çalışanların sahip oldukları potansiyeli daha fazla işe yansıtmalarına yardımcı olmak
o    Kendi profesyonel duruşlarına ilişkin ortak bir anlayışı pekiştirmek,
o    Hizmet amaçlarının müşteri odaklılık ve müşteri tatmini olduğunu hatırlamak,
o    Farklı neler yapılabileceğine dair “beyin fırtınası” oluşturmak ve
o    Sonucunda etkileşimde bulundukları takım üyeleri ile birlikte bu konu başlığında ortak duruş ve kurumsal dili oluşturmaları için farkındalık oluşturmaktır.

İnteraktif anlatımların yanısıra bireysel/ takım uygulamaları ve devamındaki tartışmalar ile katılımcıların birbirlerinin deneyimlerimlerinden de faydalanabilecekleri bir alan yaratılır.


Hedef Kitle :
Genel müdürlük, bölge sorumluları, bölge yetkilileri, satış kadroları

Yöntem :
İnteraktif paylaşım, ppt sunum, uygulama

Süre :  1 veya 2 gün

Katılımıc Sayısı : 12 kişi